Fredag!

Ja nu är det fredag igen och ännu en vecka har gåt. Fort som vanligt men bra är ju det. En vecka närmare hockeyn. Iaf så idag har vi vart i skolan ett par timmar och sen efter det var det fys på hallen som gällde. De är konsert i hallen idag så vi kunde inte bara gå till gymmet och omklädningsrummet. Aja, skit i det. Nu laggar jag käk. Idag blir det kyckling med klyftpotatis. Efter jag har käkat ska jag nog cykla bort till Simon och hälsostudion.  Han "jobbar" säger han. får tro på det då. Sen ikväll ska vi chilla på balkongen. Grymt väder är det och vi ska lyssna på lite reggae! Reggae är jäkla bra musik egentligen. Aja jag har inte mer, måste ju gå och vända kykclingen. men jag hinner lägga in en film
 

Riktigt bra ju ;) Nej slut för denna gång. Trevlig helg/Mattias

Kommentarer
Postat av: evelinaaan

hahah, den var inte bra ;)

2008-05-10 @ 00:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0