Fredag

Ja nu är ja tillbaka här igen. Tror det var förra fredagen jag skrev senast. Mwn ja har inte orkat skirva. Iaf så är Simon nere i Sthlm och här uppe har vi haft hyfsat kul. Idag var vi nere med klassen och såg på någon dansshow. Var väl okej men den hade sina ljusglimtar. Jag och Mange fick oss ett gott skratt ett par ggr iaf. Sen var vi på skolan och där gjorde vi inget typ. Sen vid 14 hade vi prov med Tårtan med hockeygym. De gick väl hyfsat. Sen efter det drog jag,Lampan och Mange ut och körde intervaller ute i spåret. Jaa...har inte mycket mer att säga typ. Jo idag så är de semifinaler och ska se båda. Sveriges börjar 23.00 och självklart hoppas jag på vinst. Aja, allt för mig denna gång. tills nästa gång hare bra hej / Mattias

Simon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

renskav

2008-05-16 @ 19:49:45
Postat av: Anonym

renskav

2008-05-16 @ 19:50:13
Postat av: Anonym

sriv mer vad ni ge

2008-05-17 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0