Gästskrivning

Obad här nu, tänkte skriva lite om dagen. Simon ligger här bredvid och sover, inte så konstigt egentligen. Det har varit en väldigt lång dag. Dagens höjdpunkt var när vi åkte gokart, man fick bara köra max fyra i ett lopp så jag Simon och brorsan fick vänta på andra heatet. I första loppet körde Coox, Machan, Gille och Carde. Coox och Carde hade en ganska hård batalj om vem som skulle vinna men tillslut blev det Coox. Machan kom sist och Gille näst sist. Sen när det var dags för oss så tog jag naturligtvis Coox gokart eftersom det såg ut och ha bäst grepp i banan. Jag startade först ur depån, efter det kom simon och sen brorsan. Jag tog väl ledningen ganska snabbt och höll den in i mål. Simon hade stora problem med en höger kruva i banan där han körde rakt in i sargen tre gånger. Jag tror nog att killen som fick hjälpa Simon och komma loss blev ganska less för han såg ut att sitta skönt i stolen. Men i alla fall så vann jag och brorsan kom tvåa och sist kom ju naturligtvis Simon. Efter det så körde vi laserdome, alltså laserhallen. Där så var vi alla i samma lag och så fick vi möta ett par snubbar och deras dates. Naturligtvis så spöade vi dom och vann ganska överlägset. På tal om Simon så lyckades han skjuta Rasmus två gånger och Machan en och blev skjuten av Gille tre gånger. Så eftersom det inträffade så fick vi ganska mycket minuspoäng men vi vann alltså ändå. Sen åkte vi hem till oss och chillade lite, vi har även ätit kotletter och strips som var otroligt gott men det är väl inte så konstigt eftersom det är jag som lagar maten när vi är ensam hemma. Razz och pimpy bara sitter och ställer vilkor, Jävla latungar rent ut sagt. Men det var allt för den här gången hoppas man får skriva igen;)hehe

Robin
image20

Stavning och språk är rättat av Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0