Grillning och Wii

Tjenare, igår var det fullt upp. Jag vaknade vid 12 någon gång och slog på en rulle. Sedan drog tiden iväg och jag drog till Billmans och grillningen. Det var jag, Machan, Coox, Didrik, Rappe och Robin som käkade. Sen kom Ljungblom också. Vi chillade en stund. Sen runt 9 tiden kom det lite mer folk, typ Kalle, Linn och några andra tjejer. Vi kollade på Melodifestivalen och Perellis flopp. Vid 12 så drog jag och Coox hemmåt men svängde in till Micha en stund. Där var Gode, Owuya, Micha och Ida från gävle och satt och spela Wii, när jag och Cookie kom in så tog vi över. Första gången vi spelade det. Fy fan va roligt det var. Vi spelade golf, bowling och lite baseball. Vid halv 2 drog vi tillbaka till Billmans. Där var det fortfarande lite folk, men vi drog ner och kollade NHL hockeyn. Vid halv 3 så var Ida trött, så jag Micha, Coox, Machan, Owuya, Ida och Gode drog hem. Kom hem vid 3 någon gång.

Idag så vaknade jag upp vid 11, men somnade om direkt. Vaknade upp sen igen vid kvart i 3. Drog och tränade då, blev springning, mage och rygg idag.
Nu sitter jag här med Billmans och Didrik, vi ska kolla på en film klockan 9 ikväll.

Machan står och       Coox showar       Här sitter vi och       Obad spänner        Jag och Coox
grillar.                          sitt 10-pack          äter                sig som vanligt.     testar Wii.



Undra om Charlotte Perelli hade kommit på en bättre placering om Mange Schmidt vart med henne.
http://www.youtube.com/watch?v=g34EW-tQ-ps

Kunde inte lägga in den i en ruta som vi gjort förut för den låten hade ingen sådan....

Ha det bra
Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0