Rappa Kalja

Vad är det? Jo det är ett nytt familjespel som vi börjat spela. Var med Billmans och Didrik igår när Petter ringde och undra om jag ville vara med och spela. Så jag bjöd över han, Adam och Kervan. Det var mycket roligt och ibland blir det en hel del skratt efter dumma svar. Hehe. Sen idag hade vi hockeygym och skola, en väldigt slapp och skön dag. Sen på kvällen hade vi träning, innebandy och hinderbana, trodde inte hinderbanan skulle vara så jobbig men det var det fan i mig. Hehe. Ikväll så blev det Rappa kalja igen. Jag bjöd över Julia och Linda och Didrik. Billmans kom efter ett tag. Det var roligt idag med. Sen vid nio så kollade vi på Desperate Housewifes, hängde med hyffsat fast jag inte sett på länge. Frågade typ ingenting;)
Men aja, har inte mycket annat att säga... Förutom om du undrar vad Rappa Kalja är för spel, köp det och spela!;)
Ha de bra.
Simon
 
En riktigt bra låt att köra mina dancemoves till;) Eller hur Karlof och Bacons?

Kommentarer
Postat av: julia

haha, du frågade ju faktiskt en del saker :D

2008-05-28 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0