Sjukhusbesök... igen

Igår fick jag åka in dit igen... Vi spelade bandy på träningen och i en närkamp fick jag en armbåge över munnen, det forsade blod och fick åka in till sjukhuset igen. Jag hade tydligen bitit igenom läppen så jag var tvungen att sy. 3 stygn på insidan och 3 stygn på utsitan. Så nu har jag även fått världens största läpp. Jag kom hem vid halv 10 nångång efter ha suttit på akuten i 2 timmar ungefär. Skulle då äta och duscha, var ganska svårt men det gick efter mycket om och men.
Sen idag hade vi skola, ganska slapp dag med mycket datorsittande. På kvällen nu hade vi intervaller på träningen, körde med Petter och vi körde på bra. Nu sitter jag, Roten och Didrik och kollar på hockey, stämningen är grym i denna 32 kvadratmeters lilla lägenhet.
Imorgon drar jag hem till stockholm, börjar dagen med att gå till tandläkaren vid 7.50 på morgonen och kolla så att inte tänderna gått sönder efter smällen. Sen så ska jag till hallen och göra hockeygym prov. Sen drar jag och Östlund in till stan, båda ska åka hem och våra tåg går samtidigt typ.

Jag kommer inte skriva nått när jag är nere i stockholm för jag ska på en camp, så ni får ta del vad Roten gör här uppe.
Ha det bra
Simon


Sugen på iskall coca cola? BRRRRRRRRRRRRR

Kommentarer
Postat av: kalle

Skönt att du tänker på mig så jag slipper vara den enda negerläppen i laget! Du är ett kaptensämne Simpy! ;)

2008-05-15 @ 12:07:53
Postat av: peck

målvaktskapten:=

2008-05-15 @ 20:50:10
Postat av: Glidaren

HAHA, så kan det gå när man hetsar!:)Ne men det var ju inte så skönt.

2008-05-15 @ 20:54:30
Postat av: sofia

mobbad reklam ;)

2008-05-16 @ 15:51:29
URL: http://sufias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0