Tillbaka!

Japp då var jag tillbaka från min lilla tripp hem till Stockholm. Som vanligt är de alltid kul och vara hemma och den här gången var jag i stort sett bara hemma under dessa dagar. Iaf så var det skola igår måndag och den gick väl som vanligt. Fys på eftermiddagen och vi löpte. Sen var den dagen förbi. De går så sjukt fort nu dessa veckor och bra är det. För ja längtar verkligen till sommaren då jag ska göra ett par grymma grejer men allt är inte spikat där än. Ja hoppas att det blir det snart. Sen så spelade Sverige inatt mot Frankrike och ja slaggade hos Simon inatt. Så vi såg Matchen inatt. Jag tycker de var en rolig match. Först jämnt och sedan efter halva målkalas.  Idag så hade vi materialprovning och för min del blev det bara ett par nya handskar. De är det enda ja behöver typ inför nästa sesse. Sen så beställde ja nya stickor och det blev med en ny vinkel. Nytändning! ;) Sen lirade vi innebandy och mitt lag gick till final där vi mötte Kalles lag och Kalle föröskte visa vägen med sitt hårda arbete men till ingen nytta(a) Har väl inget mer att säga förutom att ja ska lägga in en bild på våran grymt sköna matte lärare. De är inte jag som tagit bilden så ni vet ;)
image21

Olle heter han och han är hur skön som helst! De var för denna gång så hare bra hej/Mattias

Kommentarer
Postat av: Jesss

haha sköning

2008-05-06 @ 20:46:20
Postat av: Kalle

Du glömde skriva att jag blev MVP ;) (H)

2008-05-07 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0