vad ska man säga

igår vare skumt. Drog till Billman vid 4 tiden kanske, vi började med att spela x-box och jag vann som vanligt. Frammåt 7 tiden började det droppa in folk hos dom och vi väntade på maten. Den började dom med när den sista gästen kommit och det var vid halv 9. haha. Något hungrig man var då. Mitt i hela middagen dyker Hamrin, Hento, Gille, Dennis å nåra andra från klassen och skolan upp. Vi drog vidare hem till mig, eller iaf Billmans. Dom fick börja möblera om medans jag och Hamrin drog ner till Fagga och skulle plocka upp lite damer.
När vi kommer ner till fagga vare tomt:O haha. Det brukar vara 200 pers där varje år, men inte i år. Sen gick vi fram och tillbaka och var ute och gick i ca 2 och en halv timme. Sen när vi kom hem så vare lugnt tills de börja droppa in lite skumma personer. Efter jag skickat ut dom så upptäckte jag senare att en nyckel till lägenheten som suttit på dörren var borta. Så idag har jag bara suttit inne i lägenheten, beredd på att någon ska komma och låsa upp lägenheten. Aja ikväll kommer Billmans förbi och imorgon ska jag byta lås på dörren och sen så kommer alla nya 92.or från sthlm upp på fystester och då ska ja ner och kolla på dom.


Hejs Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0