YeahYeah

Fredag igen och idag har jag haft fullt upp. Vi hade fotbolls turnering inne i NCC-hallen och vårt lag var från klassen. Alltså bara bf:are. Iaf så spelade vi 4 matcher i gruppspelet. Torskade alla gjorde vi men skit samma eftersom ett lag i våran serie hade lämnat WO så vi skrapade ihop två vinster mot dem iaf :D Så vi fick spela om 5-6 pris och tyvärr blev det förlust även där ;) Sen efter det drog jag,Kalle,Pimpen, billmans, Huss,Sjöström ocg Machan in i sporthallen och lirade lite innebandy. Efter en halvtimme dök Adam , Sebbe erixon, Lampan och Mange upp. Vi lirade två matchserier i bäst av 7 och mitt lag torskade och i mitt lag var det bröderna Billmans jag, Machan och Mange. Men de hade Kalle och han storspelade och blev även utsed till slutspelets MVP medans jag vann mål ligan ;) Och nu sitter jag här och laddar ner Beck - Spår i mörker. Hade så dålig fantasi så det blev en Beck film. Simon är och "jobbar" och han kommer hem vid typ 20 tiden så ska väl dra in till han och hänga med han ikväll. Sedan imorron så ryktas det om amerikansk fotbolsmatch ;D Får se hur det blir med det men de skulle vara grymt kul ;)  Jag har inte mycket mer och säga så nu tar de slut. Hare bra tills nästa gång hej/Mattias
image37

BF 1 Uppe i en poker turnering !

Kommentarer
Postat av: Kalle

Tack för alla dina tips! Utan dom vore jag ingenting ;)

2008-05-23 @ 19:47:46
Postat av: emmak

slappa fiskar bf 1 :)

2008-05-23 @ 22:54:31
Postat av: Kalle

Du är en slapp fisk :)

2008-05-25 @ 14:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0