YeahYeah

YeahYeah. Det är just yeahyeah här nu. Händer inte så mycket som Simon skrev igår, fast jag ska föröska göra det bästa av sitvationen. Idag så började vi 9.20. Vaknade rätt tidigt och vid 8.20 gick jag in och väckte Simon och de var väl inte så jätte poppulärt hos han. Men iaf så drog vi till skolan, slog igenom två lektioner med Olle och sen efter lunch hade vi engelska prov. Gick rätt bra, känndes det som iaf. Men sen när man får provet så inser man väl verkligheten. Jaja vi får se hur de gick. Men de känndes bra. Sen bar det av ner till hallen för att lira innebandy. Jag avstog eftersom ja gjort illa ryggen och måste vila ett par dagar. Men jag kollade en stund och Kalle startade lite dåligt ;) Men han kanske avslutade bra. De vet ja ju inte ;) Sen när jag kom hem så började jag städa och Simon drog och jobbade. Nu sitter jag här i mitt rena hem och chillar. Ska nog bara göra det ikväll. Sedan får vi se vad som händer i helgen. Men nu ska jag käka. Men vi ses och till nästa gång hare bra hej / Mattias

              

Gör jag mål eller inte på Simon där ?

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ja jag måste erkänna att jag började lite knackigt! Inte allt för nice med en indianare direkt kanske(A)
Men sen flöt det på. Vi vann matchserien med 3-2, mycket tack vare Tobias "Mästaren" Sjödin som storspelade över hela banan. Och vi får inte glömma David "Hej, jag är nöjdast i världen" Åslunds, näst intill felfria insats i kassen! Fanns inte mkt att klaga på där inte:)

Så här betygsatte aftonbladet's Lassa Anrell spelarinsatserna:

Pittsburgh:

Målvakter:

Petter Söderström
****
Markus Johansson
*
David Åslund
*****

Backar:
Joakim Toivonen
****
Tobias Sjödin
*****
Petter Söderström
***
Tobias Törnros
*
Markus Johansson
***

Forwards:
Michael Ohlsson
***
Kalle Karlsson
***
Andreas Svedlund
*****
Tobias Törnros
***
David åslund
****

2008-05-31 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0