chill

första hela dagen kan man summera genom att skriva lite chill bara. Fick reda på att jag ska flytta in hos familjen jag ska bo hos imorgon efter träningen. Idag har jag bara chillat, som jag skrev. Behövde inte spela match även fast det skulle vara skoj. Snart kommer iallafall laget hem från New Jersey, 2 av spelarna från laget bor ju här. 
 
----------

Sitter annars just nu och kollar när "husbrorsan" om jag kan kalla honom så, sitter och lirar lite tvspel...
Men ska nog krypa ner i sängen om ett par minuter...

Vad jag fått veta här på en dag genom att sitta inne:
*Skor är vanligt att gå in med
*Fasta måltider vet jag inte om den här familjen kör iaf, lunch och middag har jag fått äta när hungrig, däremot får jag allt serverat hittils:p


Sim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0