In Boston

Roten släppte ju bomben om att jag hade dragit till Boston. Har inte flyttat in hos familjen som jag ska bo hos, så bor hos "lagmorsan" just nu. Blev hämtad av henne på flygplatsen igår så det var direkt hem och äta, fick ju inte mat på flygplanet.

Sitter just nu och kör lite guitar hero och klarade för första gången en låt på hard. Väldigt nöjd...
Annars idag har jag inte gjort mkt, klockan är 1 här borta tror jag och har bara slösat bort dagen med att sitta vid datorn.

----------

Senare idag har jag match kanske, skulle få spela med selectlaget idag för mitt lag är i New Jersey å spelar denna helg. 7 timmars resa, kan bara tänka mig den som en resa upp till Luleå. Inte roligt....
Imorgon börjar annars träningen, längtar som fan.


Får skriva mer senare... vi hörs


Simon


Kommentarer
Postat av: viktor

Låter som du har det gött!;) hoppas bara att magin funkar på andra sidan havet med!;)

2008-11-02 @ 22:15:34
Postat av: Kalle

Skönt å höra att du har kommit fram och att allt är okej! Kör hårt nu pimpy! :) Har du sett nå fina brudar? ;)

2008-11-02 @ 23:48:55
Postat av: SPINDEL-TOMMY ARG PÅ DIG

hello, fucking fat ass, it's the spider, you know. how are you today? Do you have fuck the housemother yet? good luck in your new fucking team! ´carl-christian has taken your place now, and he fuck the housemother in her ass.. //A ANGRY SPIDER

2008-11-03 @ 12:05:01
Postat av: Ramstens

Vi önskar dig all lycka!

2008-11-03 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0