"Mamma är rörd Sune"

Ja eftersom Simon typ har somnat vid sin datorn där borta så får väl jag rycka in och skriva lite rader. Eller jo det är ju min blogg också kom jag på. My bad. Veckan rullar på på sim hallen och min praktik. Denna vecka har jag lärt ut alla ungar som går årskurs ett till tre i Timrp kommun hur man dyker.

Sen så vart jag sjukt sugen på att åka hem eftersom vi är lediga från hockey hela helgen. Så imorron tar jag flyget hem till Huddinge. Är väldigt glad över det. Kommer tillbaka upp hit igen på söndag.

Har inte så mycket mer att säga nu. Hoppas Simon skriver lite rader och visar bilder. Även jag är ju sugen på att se hur min egna pimpstyle har det där borta. Undrar om han pimpar där som han gjorde här? Tjejerna borde gilla hans svenska charm. Eller vad tror ni?


Äre Simon som är med i den här videon? Den mörka killen som pimpar. De är likt Simon. Men tror det är mer likt mig faktist;) Fast det är rätt likt Kalle också, lr?

Allt för mig. Vi hörs, hej
Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0