Sean Avery

Har precis kommit hem från Leksand där vi hade borta match med J20. Torska med 2-1 sd. Surt var det eftersom vi var bättre och borde minst haft 2 poäng med oss hem. För egen del började jag i fjärde men jobbade upp mig till andra femman av mitten av andra perioden och fick spela pp. Ställ dig framför kassen var orden. Ovh visst, jag gjorde ett grymt jobb. Körde lite Sean avery stil framför kassen. Hade ena hansken precis framför ansiktet på målvakten och han såg ju nada. Han skrek som en dåre på domaren men han sa inget satt jag fortsatte. Men det finns väl ingen regel på varför jag inte skulle få ha  handsken där om jag inte rör målvakten? Så jag kommer fortsätta iaf.



Nu åkte jag inte in å stälde mig så som han gör på detta film klipp. Jag stog med ryggen mot målvakten men hade handen framför ansiktet, ja ni hajjar.

Annars börjar dagen inte som jag hade tänkt mig. Ställde kl på 6.00. Kl 6.42 ringer Sean och frågar vart jag är och då kliver jag ur sängen och de är tre minuter kvar till samling. Sean, Adam och Rok stog utanför och väntade i bilen så jag var snabbare än en brandman på att få på mig grejerna. Tror jag var ute på typ 40 sekunder lr nåt. Men vi hann och bussen åkte vid 7 som de stog på schemat.

Efter som Simon inte har skrivit nåt om vart han tar vägen så släpper väl jag bomben. Just nu sitter väl han å glassar på nåt plan över Atlanten på väg till Boston där han ska lira fram till April. Han kommer komma in och skriva så fort han får tillfälle.

Sen så äre "kris" i Timrå. A-laget är ju inte direkt bra just nu och ligger på kvalplats. Och om de fortsätter spela som de senaste matcherna så lär det bli grymt heta derbyn nästa år mellan De blåa och Timrå, och självklart jag och kalle i de blåas klack.

Nej nu vare slut på det roliga. Nu ska jag se Norfolk Admirals mot Portland Pirates. Go natt

Mattias

Kommentarer
Postat av: Kalle

De blå går upp, Timrå åker ur!

2008-11-02 @ 00:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0