This is how I live

Har precis vart i Boston med Chris och Matt, killarna från laget jag bor med, vi va å käkade och bara gick runt och så... Jag skulle testa att ta ut pengar på mitt kort och när jag skulle trycka in summan, så skulle jag ta ut 10$, men när jag tryckt på 1an så kan jag inte trycka nått mer, och 80$ kommer ut, snacka om att jag va rik i fickan under dagen.
Måste lära mig hur man tar ut pengar, iallafall en liten summa...

När vi e påväg tillbaka till bilen hör vi nått konstigt ljud lite bakom, vi vänder oss om och en kille har tydligen ätit nått dåligt, det forsar ut som en fontän allting, inte så mysigt.

Ikväll är vi träningslediga så det blir nog bara chilla och så, spöa grabbarna på nhl 09...
------------

Igår så gjorde vi inte så mycket, va ut och åt på dan och checkade in gymmet vi ska börja gå på, drog hem och bubblade lite i jacuzzin och sen träning. På kvällen kom några av lagkamraterna hit och vi lira lite GH och NHL och sånt...



                                               

Ungefär såhär bor jag. Kommer nu i veckan också få eget rum då dom ska städa ut ett annat. Blir softish....
Vi har 3 våningar, en stor källare där vi har soffa, tv och hela köret...


Simon


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Härligt Pimpy! hoppas att du trivs där borta nu!;)

Hoppas du får tag på några trevliga flickor därborta också;)

2008-11-06 @ 01:35:17
Postat av: girlfriend

he doesn't need any girls, he has already got me!

2008-11-06 @ 16:29:03
Postat av: Anonym

ååh en amerikansk flickvän som kan läsa svenska ;)

2008-11-06 @ 16:45:29
Postat av: skankie

meeeh har jag missat något här, trodde det var du och jag? hahahha :D puss saknar dig dp

2008-11-08 @ 00:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0