We did a hell of a game but lose...

Har precis kommit hem från matchen, en match som vi fick stressa till före... Matt, killen med bilen i huset är skadad och kunde inte köra oss och det blev väldigt stressigt när vi ringde runt och inte hitta någon skjuts. Alla bor ju typ 30-40 min ifrån varandra. Så jag och Chris fick skjuts av Coaching Director Richie. Vi kom till hallen 30 minuter före matchstart så det var bara att byta om och gå ut och köra.
-----------

Matchen då? Jo vi förlorade med 1-5 (0-1,0-1,1-3).
Det stog 0-2 inför sista perioden och med ca 10 min kvar gör Jeremy Fanning ett snyggt mål och vi är tillbaka i matchen. När vi går för ett kvitteringsmål så gör istället New England 2 snabba mål på kontringar och matchen var över... Vi spelade bra i 55 minuter och kunde lika gärna knytit en pinne om vi fått in ett kvitteringsmål...

Det var en riktig köttarmatch och jag fick mycket skott på mig, fick totalt 61 skott och motade 56 av dom. Var jävligt skoj att spela igen och jävligt kul att få mkt att göra. Jämför bara med mina 75 skott på 4 matcher i Timrå, och nu 61 i en match.
-----------
 
Våran coach director Richie kommenterade hela matchen via nätet som man kan följa och efter matchen fick jag göra en intervju... Ganska ballt,,, skönt dock att ni inte fick höra den då jag märkte att min engelska var jävligt knacklig... Hoppas dom inte lägger ut skiten på nätet bara, ni kommer iallafall få något att skratta till....
_____________________________________________________________________________________________


Jag har för mig att man kan höra morgondagens match på nätet också... Gå in på länken och läs hur man gör...
http://bostonjrblackhawks.com/news2.php?news_id=125890&lang



Simon

Kommentarer
Postat av: Kalle

Skönt att ha debuten avklarad. Djävlar vad skott du fick på dig! Har ni inga backar därborta?

2008-11-08 @ 18:46:45
Postat av: Simon

Jo men de e ingen som håller Karlssons nivå. Backarna är väll lagets minst bästa del.. Menmen

2008-11-08 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0