Hard days

Jag har precis varit och kollat Dif- Brynäs i j20 och blev mäkta imponerad av tigrarna. Djurgården hade faktiskt inte mycket att säga till om i dom 2 sista perioderna och skapade sina lägen på några halvtaskiga kontringar. Sen att Brynäs bj femma med Wännström, Rohdin och Järnkrok var bland planens bästa.

Annars idag har jag inte gjort mycket. Var nere och gymma lite med Asp och sen bara steekt lite i sthlms fina kretser...

----------

Så fort jag tänker tillbaka på Timrå tänker jag på dig... Att bo så här långt ifrån dig är bara jobbigt.






Simon

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ring mig pimpy!

2008-10-30 @ 12:24:43
Postat av: jennie

fin låt=)

2008-10-30 @ 19:26:10
Postat av: den saknade?

mmmmmmmmin låt, can still not believe youre leaving! sadface



ill miss u, untill u get back here!

2008-10-31 @ 17:41:44
Postat av: Lina

Jag saknar dig simon! <3

2008-11-06 @ 15:32:11
URL: http://linaohlzz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0