I'm the major!

Rubriken har inget att göra med det jag ska skriva, tycker bara det är en skön mening som borde sägas oftare av folk;)

Iallfall så har jag precis kommit hem från praktiken, en skön dag som gick rätt fort.
Lekte rätt mkt med barnen under utestunden och sen satt jag för det mesta och rita och hjälpte personalen med stuff och annat.

----------



Gjorde denna läskiga monsterteckning, där en liten by blir anfallen av dessa monster. Tur att jag knäppte kort på den för ungarna verkade inte uppskatta denna teckning då den låg i 100 delar efter jag gått därifrån. Men det gjorde inget för den skulle ändå kastas. Cred till er ungar.
_____________________________________________________________________________________________

Ikväll är vi träningslediga så ska dra och kolla när Timrå möter Skellefteå, blir kul om Timrå vinner idag för det har dom inte gjort på länge.
Men enligt rykten om nu han får stå så kommer Pumba storspela i Aik kassen och nolla Timrå.
Right Gurra?;)
En Gurra jag träffade i fredags när dom va nere i timrå och tränade, vi snackade en stund. Väldigt trevligt.


Info om Gurra:
Ålder: 17
Kön: Man (hoppas jag)
Civilstånd: Singel (Just go for it)
Mobilnr: Bara fråga
Övrigt: Gillar att spela ishockey, blogga och käka morötter;)

Simon

Kommentarer
Postat av: Oliver

snygg bild simme!

2008-10-13 @ 16:36:53
Postat av: mallisssss

ah, man kanske ska lägga in stöten då!

2008-10-13 @ 17:57:58
Postat av: gurra

mycket snygg bild måste jag säga, vi lär ses igen! :)

2008-10-13 @ 20:08:53
Postat av: OTTO

vad ful gurra är

2008-10-15 @ 13:05:01
Postat av: Anonym

då är vi 2 otto :)

2008-10-21 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0