Intervju 1

Har funderat på vad jag ska göra härnäst, vill nog bli journalist så tänkte dra igång med lite intervjuer från Timråfolket.
Första intervjun är med Robin "Foppa" Billman....


-Robin Billman, hur känns det att spela i Sundsvall med pappa som tränare?


Det blir slappa för det mesta, glider rätt mycket och lägger lite flipp till Rasmus som jobbar som en galning på bortre blå.


-Kung, låter ju helt genialt skönt, vad händer nästa år då? Sundsvall då också?


Får se om jag får sommarträna me a-laget då kanske jag stannar kvar annars blir de italien eller usa


-Italien? ska du spela fotboll där eller vadå? låter som en trevlig liga?


blir nog serie b sen kan man äta mycket pasta de gillar jag, sen hoppas jag får spela en match me zlatan


-skönt, hur har din säsong varit hittils då?


kung faktsikt vi är obesegrad sen har jag gjort 6 poäng på 4 matcher hittils så man måste säga att det har gått helt OK

-Tack för samtalet Robin


Kommentarer
Postat av: Rasmus Billman

Robin får nog börja och ta lite om det ska bli Italien nästa

2008-10-27 @ 00:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0