Jag har ingen anning om vad jag ska döpa detta inlägg till

Då har Lina och Jessica åkt häri från. Tråkit men det har vart en jäkla rolig vecka iaf. Och traditionen håller i sig att när dem kommer på lovet så kommer också snön hit. I tisdags började snöa och nu snöar det för fult.



Syns inte på bilden hur mycket det snöar just nu. Men jag tycker iaf att det är kul att vintern har kommit.


Och idag är det ingen vanlig dag för Timrås egna Rookie fyller 17 år idag (tror ja) och han blir stor kille. Fast han är fortfarande Rookie. Grattis

Dem nya bilderna på oss i laget finns nu på hemsidan och jag bjuder väl på ett smak prov



Jag har inte så mycket mer att säga förutom att jag ska ut i snöstromen nu och gå bort till Sörberge för att handla lite.

Till nästa gång hare bra hej

you are always on my mind

Kommentarer
Postat av: Rookie

Tackar Tackar, mycket fint inägg av dig Roten;)

2008-10-31 @ 11:12:16
Postat av: Lina

Sjukt kul vecka mannen, vi saknarej redan! Men vi är snart tillbaka, blöjjan!

2008-10-31 @ 18:14:47
URL: http://lajno.blogg.se/
Postat av: Jess

Tack för ännu en härlig vecka uppe i snön :D

2008-10-31 @ 19:40:41
Postat av: Linto

Sköön bild roten :)<3

2008-11-01 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0