Kvällens...

...seger: Timrå slog AIK med 3-2
...besvikelse: Tavlelöv fick spela istället för Pumba
...svordom: för fiskarnas (en brud som satt ovanför oss)
...citat: Challe fick hets i lördags, vad är det? (samma brud)
...fulaste: Viktor Byström raggade gärnet på en upptagen tjej
...hälsning: TJAA DAVID (Stekarn från fredag hela veckan)
...dummaste: Anton Kling ville ha mitt nr...Jag skrev in det på hans mobil, han ringer mig så jag får hans nr.
Anton: Nu får du ringa mig så jag får ditt nr.
Jag: Du fick ju det nyss, du har det på uppringda samtal
Anton: ne, eller jo. Jaha
...diss: Simon Ohlsson fick smaka på egen medicin när han vägra bjuda mig och Anton på en klubba.
...umgänge: Simon Ohlsson, Anton Kling, Edlund och några andra luffare från laget
...videoklipp: Stekarn, fredag hela veckan



Simon

Kommentarer
Postat av: simpy

haha, för fiskarnas!!!!!!!!

2008-10-13 @ 22:22:25
Postat av: anton (tony) kling

ja e jävligt nöjd me att vara me på listan o

2008-10-13 @ 22:25:17
Postat av: Anonym

tur för dig att jag inte har copyright på min blogg ;)

2008-10-13 @ 22:26:57
Postat av: Anonym

ja e också nöjd me dissen som ja och simon e gjorde mot simon o

2008-10-13 @ 22:27:58
Postat av: simon

ful du är K

2008-10-14 @ 20:38:23
Postat av: Den riktiga Tony M

Hurru "Anton (tony) kling" tro inte att du är Tony M, för det är du inte! det finns bara en Tony M och det är jag!!!!!!!!!!!!!! Så sluta åka runt på djungel hockeyn och tro att du är Tony M. Som jag sa så finns det bara en Tony M.

2008-10-14 @ 21:35:47
Postat av: Den riktiga Tony M

Ledsen för att jag vart aggressiv, brukar inte bli aggressiv men det är ju inte så konstigt när nån annan säger att han är en själv.

2008-10-15 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0