"Lite lätt irriterad bara"

Kolla denna video som ja hittade via wikegårds blogg.

 

Nu förstår jag ju inte allt som sägs eftersom han snackar en blandning på engelska och österikeska lr hur man säger? En sak som är klart är ju att han verkar förbannad. Om jag hade vart tränare hade jag vart något i den där stilen iaf.

En väldigt tråkig grej är att Timrås egna Pimpstyle, alltså Simon har valt att lämna Timrå. Väldigt tråkit tycker vi och jag här uppe. Men bloggen kommer leva vidare. Eller den kommer leva ett dubbel liv. Ett Liv är kvar här hos mig i Timrå medans det andra livet hänger med Pimpstyle på hans äventyr. Men Simon kommer komma tillbaka och skriva om allt snart.

En anna grej som jag kom på nu är att 50 Cent är för jävla bra!

Allt från Sveriges St tropez, Timrå!
Mattias

Kommentarer
Postat av: Kalle

Du kommer verkligen vara saknad simon, du är verkligen en skön kille! Men du vet vad du har lovat mig, du SKA hälsa på ;) Timrå (`v´) Pimpy

2008-10-22 @ 23:25:39
Postat av: Anonym

vart ska han ta vägen då?

2008-10-23 @ 22:44:30
Postat av: Roten

Det får du vänta å se

2008-10-23 @ 23:45:33
URL: http://sm910303.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0