Praktik

Hej, ja är tillbaka efter min dvala. Var ett tag sen. Men jag har inte haft lust men Simon har sköt allt bra.
Vi har ju praktik nu och jag är på simhallen. Måste säga att de är rätt soft där. Kommer vid 8 och städar lite sen sitter ja i massagestolen fram till 9 då första klassen kommer. Då står ja i vattnet och bara kollar att kidsen gör rätt. En lektion är på 40 min och efter 30 min har de fri lek. Då går ja och sätter mig i bubbelpoolen tills nästa klass kommer. Samma visa där och bubbel tills nästa klass kommer. Visst har ja de skönt? Fast ibland får ja gå på kanten och kolla på ungarna. Ungefär som i Baywatch.
 



Jag är som David Hasselhoff på Timrå simhall. Vilken hjälte

Hejsvejs leverpastej! Mattias

Kommentarer
Postat av: Lina

He´s back in buissnes :D

2008-10-09 @ 21:24:37
URL: http://lajno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0