Timrå IK ?

Idag på praktiken var det största samtalsämnet i personalrummet Timrås alla skador osv. Jag satt bara och höll med eftersom jag inte orkade diskutera så mkt som de flesta gjorde. Men kom in på ett hörn sen när dem frågade om vi körde frivändning när vi har fys. Då sa jag att vi gjorde de och att det var en av de bästa övningar för en hockeyspelare. De skulle jag aldrig ha sagt eftersom jag vart ut dömd för att frivändning var tydligen ingenvidare övning. Ryggen gick sönder osv så fort man gjorde fel. Visst de stämmer men jag ska iaf fortsätta med mina frivändningar.

Men annars såg dagen ut som vanligt. Simskola imorse och sen efter lunch satt jag i kassan och snackade bort en timme med en som heter Sara och en som heter Micke. Även där var de Timrå som gällde. Det som de också snackar om är att de ska bygga en ny arena i Sundsvall. Timrå som spelar i Sundsvall? Det är inget som byborna här i Timrå vill. Speciellt inte dem på simhallen. Men de är väl inte aktuellt en på ett tag.

Idag är det träning som vanligt och i helgen är det två borta matcher mot Vännäs och Teg. Kanske inte dem roligaste motståndarna men vi får göra dem roliga i helgen då.



En av mina bättre polare på simhallen

De var allt för denna gång. Hej svejs / Mattias

Kommentarer
Postat av: j oj

den polarn skulle man ha.

2008-10-10 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0