asfgh

Har just kommit hem från timrå matchen, frölunda stog för motståndet idag och Honken live in action  för första gången var ju ett måste. Timrå vann tillslut i sudden med 3-2, 4 sekunder ifrån slutet. Honken gjorde en bra match men jävligt dåligt och taskigt gjort mot mig att inte ta sista pucken, han har ju trots allt spelat i NHL.
Rutan hade självklart tagit den i plocken.

Under matchen satt jag med Möller, Wall, Kalle, Bysse, Fredde och Jonas, dom två sistnämnda är nya från Modo. Jag och Fredde hade några roliga stunder under matchen. Men det skönaste var när Bysse, Kalle och Wall satt och jävlades med möller 15 minuter i sista. Fy fan vad jag garva, vad som hände får ni fråga dom skyldiga.

Inatt ska jag upp vid 2.30 och fort som satan in till Enroth. Jhonas gör debut ikväll med Buffalo och det är ett måste att se.
Det har tydligen gått bra därborta för honom hittils och får hoppas det fortsätter på det spåret så han knäpper en plats, vore ju dödskul;)

Nu ska jag gå och lägga mig för att orka upp:)

Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0