Avslöjandet

Sitter just nu hos Steijer med Torb och kollar that 70s show, Petter kommer dyka upp snart också, vi ska nämligen låta Rookie målvakten bjuda på middag, och i det här fallet är det Steijer, en tradition som alla Rookie målvakter får göra, bjuda dom äldre målvakterna på god middag.

Efter maten ska vi dra och kolla A-lagets seriepremiär mot HV71, jag tror på stortorsk men ändå att Backlund spelar bra.
________________________________________________________________________________________________

Ikväll tänker jag även starta den där målvaktslistan jag snacka om.

Nu ska jag avslöja vem jag tänkte på när jag hörde låten i föregående inlägg.
En person som får mig att må bra,
En person som gör mig gla,
En person som säger vad den vill ha,
En person som är söt, jag sa.....


Nämligen våran egen ROBIN BILLMAN

simon

Kommentarer
Postat av: besviken

simon, nu blev jag besviken, jag som trodde jag betyde allt för dig!

2008-09-18 @ 17:33:37
Postat av: robin

simon du är mitt allt

2008-09-18 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0