Brunkning på Seannys

Har nyss kommit hem från dagens träning som gick bra, är väldigt nöjd med den. Har fått en liten nytändning nu och lite magic att leva med.
Just nu så är jag med Rasmus och Robin, som vanligt, vi sitter och glor på Leksand- Troja och käkar småplock från shell. Lite onyttigt men måste gå upp i mina stadiga 70 som jag var för ett tag sen.

-------

Annars idag har det vart en lång slapp dag, Roten behövde bara gå en lektion i skolan, mellan 9-10 medans jag brunkade på till 4. Men sista 2 lektionerna hade vi ingen lärare, men behövde endå stanna i skolan, satt då med Micha på Seannys och hjälpte han med försäljningen, den stunden och chillandet med Micha var länge sen jag hade.
_____________________________________________________________________________________________

Sen tänkte jag göra en top10 lista med unga talangfulla(90-87) målvakter i Sverige, det skulle vara chill, fick idén efter Gurras top 10 elitseriemålvakter, men vi får se hur det blir med det;) hehe




När jag hör låten tänker jag på EN speciell person, avslöjar i mitt nästa inlägg vem det är.
Men visst ni får börja gissa!

Simon

Kommentarer
Postat av: gurrra

blir riktigt kul att läsa om talangerna !!

2008-09-17 @ 20:01:45
Postat av: lina

johanna? :O

2008-09-17 @ 22:10:25
URL: http://linaohlzz.devote.se
Postat av: Ofelia

Det måste vara jag snygging!;)

2008-09-18 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0