Din kanske sista dag? och vad som rekommenderas och inte.

Sitter just nu och tuggar i mig sliskiga nudlar från euroshopper för typ 1.50 kr. (Rekommenderas inte) och dunkar bra musik.
Ska snart iväg på träning.

Idag hade vi första ispasset med hockeygym, jag och Torb hade mördar träning med Miika, riktigt tungt med sådan träning på morgonen, men det gick bra och tog typ alla puckar, även om han var på mig med tekniken och diverse.
Sen fick vi skynda oss till skolan för en tidig lektion, köttade på dagen bra.

--------

Sen vill jag lyfta fram skolans 2 cafeterier, nämligen EL koisken, som sköts av Kalle Karlsson med folk, vet inte om den så mycket men med Kalle i spetsen kan det bara vara bra. (Rekommenderas)
Sen öppnade en ny idag, Seanys & Co, trevlig personal i Seany han själv, SlappTorb, Sjöström och Svedda. Blev även imponerad av deras sortiment, lite större än EL koisken, men kvaliten var inte den bästa enligt mig.
Men dom har bra med kunder och säljer bra, Så det är bara kriga på Kalle.


(Rekommenderas inte), så alla läsare från Timrå Gymnasium, stöd EL Koisken.
_____________________________________________________________________________________________

Gillar du ranking av elitseriemålvakter? Nu har nämligen Gustaf Lindvall från skellefteå startat en, han rankar elitseriens 10 bästa målvakter. Tycker ni nån ska vara på nån annan plats får ni gnälla på han eller genom mig så tar jag upp det.
följ hans blogg dom närmsta 10 dagarna får du se vad han tycker och tänker.
http://gurraas.blogg.se/ (rekommenderas)

Sen på so lektionen idag läste jag nått hemskt på expressen, nämligen om Jordens undergång, imorgon!!!!!!!!!!!



Vem tror på detta?(rekommenderas inte) Iaf vill jag bara säga att jag älskar alla som läser denna blogg.


Lägger även in en chillarbild från igår, J20 har nämligen fått ett litet pingis bord i sitt omklädningsrum, det utnyttjade jag, Roten, Affe och Brussa igår efter gympan.(rekommenderas)


Peace
Simon

Kommentarer
Postat av: Kalle

Det är en stor ära att du stödjer mig Simon, du har alltid varit min favoritkund! Du har nu gjort dig förtjänt av valfri dricka och go'bit ;) Jag skulle då inte vilja handla på Pedro´s (som det alltid kommer att heta i mitt hjärta) efter det som micha har berättat. FYYYY!!! Dom förra ägarna gjorde ett hästjobb och el-kisoken hade inte en chans. Men nu har vi gått förbi med marginal, det visar dagens undersökning.

2008-09-09 @ 19:43:23
Postat av: gurra

förväntar mig inga klagomål på rankingen då den är prickfri!

2008-09-09 @ 22:47:21
URL: http://gurraas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ryktena säger att Seanys & CO har gamla varor..

2008-09-10 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0