Falska anklagelser

Det är precis vad jag fått, Rasmus och Robin anklagar mig för att skriva i deras blogg på grund av att någon lagt ut ett inlägg med deras favorit låt, nämligen mmmbop med hansson. Dom anklagar mig för jag är tydligen "den enda" som vet det. Men då kan jag säga er Rasmus och Robin, det är inte jag...

Kom nyss hem från skolan, fick sluta mycket tidigare pga gjort klart uppgifterna och vi hade ingen matte, väldigt skönt.
Skolans dag har varit skön, bortsett från ispasset, vi hade skolfoto och sen bara chill.
Ispasset var nog ett av de jobbigaste på länge, kände hur frukosten ville upp och Miika körde verkligen musten ur mig och Torb. Sen blev det inte bättre när Kalle "Mästaren" Karlsson var på som en igel under smålagsspelet, "försök" till tripping ett antal gånger, fasthållning på båda målen m.m.
Det är så man ska bete sig som utesspelare, sådan hade jag vart, och nu kan ni försstå varför Kalle har träffat en öm punkt inom mig och varför jag hellre föredrar ELKOISKEN istället för Pedro's(Seannys och Co)

-----------

I helgen var vi och spelade i Swedbank arena mot Modo, kan inte förstå varför Jetset Karl får hets när han ser den, visst var den skön men inget speciellt enligt mig. Du har dålig smak Kling.
Matchen då? Förlust med 3-2 på sudden efter att Owuya oturligt styrt in sista pucken, men vi gjorde en bra match överlag och jag är nöjd. Även om förluster alltid svider.
_____________________________________________________________________________________________

Hade precis tänkt publicera detta inlägg då Enroth knackade på som en galning, vilket han alltid gör efter skolan. Sen försökte han göra sig lustig genom att göra grimaser då jag kollade i mitt nyinsatta titthål;)
Jag öppnade dörren och han förstörde mina fingrar i ett hetsslag med nycklarna:(
Haha

Aja, lägger in Billmans favorit låt för er som inte besöker deras blogg.
 


Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0