Hockeyhelg

Det kan man säga vad det varit/kommer vara. Inte dirket från min sida, vi i j18 är lediga idag och har träning imorgon. Men kolla hockey har jag gjort och ska göra.
Igår efter en träning som för övrigt gick bra åkte jag med Dogge in till Gärdehov för att kolla mitt svart-gula lag AIK möta Sundsvall, var osäker på vilka jag skulle heja på eftersom de blå har tagit en plats i mitt hjärta(Kalles förtjänst). Men det slutade med att jag höll på AIK, Tärnström, Ryno och Henrik Eriksson visade vägen och Gnaget vann tillslut med 4-0. Efter det åkte jag och Billmans hem till mig, vi chillade här resten av kvällen och bara tog det lugnt.

----------

Idag har jag först kollat på ena tv-pucks semifinalen, där västerbotten vann mot dalarna, sen drog jag till Eon för att kolla J20s match mot Mora.
Timrå vann med 4-2 även fast Mora hade deras 87 målvakt som spelar i A-laget, Lars Johansson.
Lasse för övrigt måste vara en av Sveriges slappaste målvakt, det påpekade både jag och Torb och just därför har Lasse fått joina oss i slappar ligan.

Imorgon ska jag kolla j20s match igen, Leksand kommer på besök. Blir chill match..

Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0