Im back

Det var längesen jag skrev, rykterna säger att jag var spårlöst försvunnen, dom kanske stämmer, kanske inte.
Vad vet jag?

I helgen var vi alltså i Luleå och spelade cup, det gick rätt bra, första dan mötte vi Kärpät som tydligen var finska mästare i j18, vi spelade väldigt bra och fick med oss 1-1, andra dagen spelade vi mot Kiruna och Björklöven, Låter Kiruna bra? nej, men det var dom, även ganska mycket underskattning och dålig match av oss, dom vann tillslut med 5-2, dom skrällde även mot Luleå och Björklöven så de va inget dåligt lag. Mot björklöven fick vi med oss 3-3.

Sista dagen mötte vi Luleå och Skellefteå, 2 vinster, 3-1 och 3-2 så det var väldigt skönt. Vi slutade på delad andraplats med Kiruna i cupen.

Vi har inte bara spelat matcher, på lördag kvällen hade vi nämligen inkilling av 92orna, det blev surströmming och sång för deras del, det var roligt och kolla på. Sen så lirade vi pingis på kvällen:)
------------

Imorgon har vi fystester på morgonen, det börjar med smidighetstesterna, säger bara, lycka till Affe och Micke:)

Nu så ska jag, Brussa och Möller lira lite poker, har inget annat och skriva.
Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0