Lite sliten så där.

Ja, självaste Pimpstyle dök ju upp och skrev ett inlägg här såg jag. Men själv har jag inte sett till han sen buss resan hem i sömdags kväll.


Jag var väldigt rapp där i fingrarna när ja fick syn på han. Tror han dök upp bakom mig och skulle byta byxor mitt i allting. Men jag han ta ett kort. Jag ringade in han så ni skulle se lättare. Men visst äre Pimpstyle? Iaf så skrev han ju om helgen där uppe och den var lyckad. Vi spelade bra alla matcher förutom mot Kiruna. Men man gör platt matcher då och då. Vi kom hem vid två tiden i söndags natt och man var hemma i lägenheten vid halv tre ungefär.
 
Lunkade iväg till skolan vid lunch tid och sen lunkade jag vidare till ishallen vid fyra för träning. Måste bara tilläga att man var bra trött i kroppen. Sen så blev det en tidig sängång också men vad hjälpte det? Lika trött på Tisdag morgorn då de var årets första hockeygym och det var tester. Smidighets tester. Och nu tänker väl alla att ja är smidig som ett kylskåp men grejen är att jag bara hade två grejer som var underkänt, eller tre var de nu när ja tänker efter. Sen resten G eller VG och de är ca 10-12 grejer man ska klara. Dagen vart jäkla seg för jag vart fortfarande väldigt trött efter helgen. Men fick reda på att det blir nog Timrå simhall som jag ska göra min praktik på under 6 veckor. Då kan jag bubbla lite och slå bort någon timme i massage stolen.  Sen på kvällen efter träning så var Micha här och vi slog bort några timmar vid min tv som börjar ramla ihop.

Idag så började vi 9.20 med engelska och den gick bra. Efter det BKF med Emma där vi snackade om stress och såna grejer. Efter det var min dag slut så jag gick till ishallen i spö regn. Har spö regnat här i ett par dagar nu men mig gör de inget. Många som gnäller över det men de är chill när de regnar. Så nere på ishallen mötte jag Rok,Coox och Lander. Coox som gör A-lags debut ikväll mot Modo. Men jag drog på mig värme dressen och gick ut och sprang ett varv i spåret.
Sen drog jag och Rok till ica och handlade. Rok som har fåt en jäkla brunkig bil. En Toyota. Vet inte hur gammal den är men den är riktigt cool och de regnar in i taket. Sen drog vi hem och nu sitter jag här och skriver detta inlägg som verkligen blev ett långt sådant. Men såna smällar får man ta.

De ryktas om att Lina och Jessica kommer i helgen?




Pimpstyles brorsa

Hittade en till bild på Pimpstyle.


De var allt för mig. Men tills nästa gång hare bra hej / Mattias

Kommentarer
Postat av: anonym

Vilken lina och vilken jessica? :)

2008-09-03 @ 23:27:37
Postat av: Lina

Klart vi kommer :D

2008-09-04 @ 20:27:08
URL: http://lajno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0