Lördag

Lördag idag då. Simon skrev igår och kan väl fortsätta lite lätt på den linjen. Lirade med bj igår mot Luleå och vi vann med 3-1. Joel hängde två mål. De första sköt han bara pucken mot mål och pucken fastnade typ i benskyddet och målisen visste inte var han hade den så han stampade typ och då rullade pucken in. Hans andra mål var en klockren handledare rakt upp i krykan. Sen så fick ja trycka dit trean. Jag, Dogge och Möller snurrade lite sen sköt jag på en back och in i mål. Lite turligt men de ska man ha ibland.


Idag så hade vi träning imorse och den gick väl helt okej.  Var kvar där till ett efter lite fys i gymet. Nu sitter jag här och kollar på games online på grabbarnas match uppe i Skellefteå. Tyvärr fick ja inte hänga med men de är bara gilla läget och köra vidare. Imorron ska ja spela med bj igen då vi möter Modo borta.

Just ja, idag flyttade min mellan brorsa Jhonas till Usa. Just nu är han uppe i luften någonstans över Atlanten och chillar antar ja. Och en anna sitter i Tallen.



Ja hoppas på att kunna åka över i April och hälsa på han.

De var allt för mig. Nu ska ja slå igenom denna lördags kväll med tv lr med polarna i trappan. Men tills nästa gång hare bra hej / Mattias

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att ni vann och kul att du fick stänka dit ett mål :D Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-09-14 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0