Ser du något tåg!?

Nej de gör ja inte, men ändå. Ja Simon har hittat tillbaka hit efter sin så kallade semester enligt han själv. Han sa att jag hade min semester i somras och han hade sin nu. Så okej, de var chill för mig. I helgen var Lina och Jessica här och som vanligt hade vi sjukt kul. Vi hittade på en del och i lördagas var vi där alla var. Sundsvall-Timrå i gärde och Simon har redan skirivit om den matchen så behöver inte dra några större slutsatser om den matchen förutom att de var grymt drag och en rolig match.

Veckan har rullat på som vanligt och nu är de redan onsdag. Har två lektioner idag så kom hem vid tolv. Så jag började städa och nu har jag städat hela lägenheten så nu är de fint och luktar gott här inne igen. Grymt!

Har inte så mycket mer att säga så jag lägger in någon bild från helgen.



Där är killen som hade semester förut.
Jag har en jävla rolig film på denna kille. Men tyvärr får jag inte lägga ut den. Ska föröska snacka med han om det.




Jag och Karlof :)



Jag och Sean ;) Även kallad Bacon

Sen en grej som jag är lite sisådär lack på. Det är en reklam. Max hamburgare reklam som går på tv nu. Den är är skön och den är rolig. Men en grej jag stör mig på är att tjejen kollar åt höger efter det där så kallade monstret har tagit hennes burgare. Va faan gör hon det för? Någon som har en förklaring till det?



Ser ni vad jag menar? Aja, en sån där liten grej kan göra mig lite små lack och de kan gå ut över andra. Men men, sånt är livet. Ska chilla nu och sen ner till hallen för att träna. Men tills nästa gång hare bra hej / Mattias

Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt kul :D tack för att vi fick komma, igen!

Angående reklamen, tror hon blev chockad över var han kom ifrån bara :D hihi.

Saknar dina kommentarer bubben

2008-09-10 @ 16:36:42
URL: http://lajno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0