Stöd elkoisken

Vill fortsätta att ge EL koisken och Kalle Karlsson och grabbarna beröm. Idag när klockan var 08.20 så bad Kalle mig att komma till elkoisken, och plocka på för 15 spänn, skulle Seannys göra de? nej.
Så köp för tusan på el koisken, det är dom som håller igång skolan med småplock och dricka.

Sen vill jag även berömma Gurras top 10 lista, inte en målvakt på fel placering. Backlund och Karol är fortfarande med i bilden och blir dom inte top 4 blir jag väldigt besviken, men än så länge har det varit kanon.
________________________________________________________________________________________________

Annars idag hade vi årets första skol if möte, det varade i en timme så en hel lektion gick bort, skönt. Sen vare slappt där vi bl.a lekte med ettorna en lektion och sen slappt igen enda fram tills skolklockan ringde ut och det var dags för sommarlov. Eller åtminstone en helg.

Det var raka vägen hem för att städa, mormor och morfar kom upp lite senare och fyllde på frysen med mat, dom ska stanna här i helgen.

----------

Kom hem för ett tag sen, har precis spelat match mot Luleå, vinst med 3-1 och en väl genomförd match att lägga bakom sig, skönt med segrar, även om Joels första mål och Enroths sista mål var lite lustiga.

Nu har jag inget annat på hjärnan.

Simon

Kommentarer
Postat av: Roten

Brorsan, du har ingen hjärna(a) Den tog ja ;)

2008-09-12 @ 23:22:05
URL: http://sm910303.blogg.se/
Postat av: gurra

tackar för berömmet, förväntar mig att du sitter och uppdaterar hela morgondagen för #5 då;)

2008-09-12 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0