Sundsvall blå

Tjenare, dålig uppdatering av min sida först och främst. Ska bli skärpning på den fronten.

Sitter just nu och chillar med Brodernabillmans och Ljungblom, Micha och Owuya var här för någon minut sen dom med, dom kommer nog tillbaka om jag förstår mig på dom.

Patricia åkte hem tidigare idag efter några dagars visit, det har vart kul och hoppas hon kommer tillbaka snart:)
Sen åkte jag med Bröderna till Gärde och kollade det årliga derbyt i SCA cup, Sundsvall Blå mot Timrå.
Laget jag höll på vann med 3-0, Sundsvall.....Timrå vann skotten med 53-22 och "snygg Jocke" i sundsvalls kassen gjorde nog sveriges genom tidernas bästa insats, vilka reflexräddningar säger jag bara.
Kul även att Hård som var utlånad till Dalen fick göra poäng.

Sen gjorde våran lille kaka, Christoffer Holmström- Coox debut i timrås a-lag, han skötte sig bra tycker jag med folk.
Smart drag vid 2-0 målet då han kände på sig att det skulle mål, så han åkte och bytte;) Väldigt kyligt gjort.

Även vill jag påpeka att jag aldrig sett Kalle Karlsson mer extas än under denna match. Bara pga av han höll jag på De blå.
_____________________________________________________________________________________________

Annars i helgen blir det chill, träningslediga, men det har jag typ vart hela veckan förutom torsdag och fredag.

Kommer även bli ett dubbel inlägg idag då även Bobin Rillman ville skriva, visst kan han få det.


Vår Alags stjärna

Simon

Kommentarer
Postat av: kalle

Jag var väl rätt lugn? ;)

2008-09-08 @ 01:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0