Vad ska man kalla bröderna för?

Jag smiter in med ett inlägg här under Simons lista. Han skriver på bra han. Senast ja skrev var lördagen den 13 och de var ett tag sen. Men jag behöver lite hjälp med en grej. Simon säger att ja och han är brorsor. De säger ja med. De är lungt för mig. Min brorsa från en anna morsa lr vad kallar man de? Iaf så är Simon å Affe faan bröder dem med.
 Kolla denna bild, är de bröder lr inte?


Simon ser bra trött ut. Affe vet ja inte vad han gör. Han förklarar väl en av hans 100 tandläkar besök han har i veckan när han alltid kommer sent till lektionerna. Sen när vi får frånvaro grejen är han ett levande frågetecken och fattar inte hur han kan ha mest frånvaro. Skumt det där.

Imorron är det match mot Brynäs hemma kl 19. Fåt de nya tröjorna också och kan säga att de är sjukt snygga. Sen så såg ja att någon nämnt våran blogg på hockeymagasinet och de är bara tacka och ta emot. Tack

Nej nu ska Simon få fortsätta med sin lista och jag glider väl in med något inlägg lite då och då.
Till nästa gång hare bra hej/ Mattias

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill läsa fler inlägg av dig oftare :D

2008-09-23 @ 21:15:05
Postat av: Anonym

simon du ser blek ut

2008-09-23 @ 22:43:58
Postat av: simpa

seriös jag ser ut då

2008-09-23 @ 22:44:01
Postat av: muschan

mattias kan du inte lägga upp någon bild på din musch? tack på förhand

2008-09-28 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0